Προτάσεις για υγιεινό πρωινό

ghttjt

Φρέσκο ψωμί με βούτυρο και μέλι, χυμός πορτοκάλι. Φρέσκο γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως. Άσπρο τσάι και μπισκότα πτι-μπερ ολικής άλεσης. Ριζόγαλο ή γάλα με μέλι και κουάκερ. Γάλα με κακάο υγείας και φρυγανιές ολικής αλέσως με βούτυρο. Γαλλικός ή ελληνικός καφές και φρυγανιές με βούτυρο.

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s